Nya tider. Ny blogg.

Planen var ju att denna blogg skulle bli Min Grej. Men så kom livet emellan, och våren 2010 var det bästa halvåret i mitt liv. Bästa jobbet (OK, praktiken), bästa folket, bästa staden. Så detta med att plinka på en dator blev liksom inte prio ett.
Man kan ju hoppas att så blir fallet även nu, men skulle 2011 bli lite mindre händelserikt än det föregående tänkte jag skapa en ny blogg att eventuellt falla tillbaka på.
Låt mig därför presentera mitt nya liv: The New Dorker.
Väl mött!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag gillar din blogg! Den är intressant att läsa. Men jag tycker du borde ha lite mer aktivitet för oss (dina läsare) i bloggen. Kanske frågor&svar så vi får ställa frågor :)



Eller kanske en omröstning så man får vara med och rösta, jag rekommenderar http://www.valresultatet.se för omröstningarr, det är den jag använder på min blogg



Puss

Malin

2011-01-18 @ 22:49:51
Postat av: malin

Jag gillar din blogg! Den är intressant att läsa. Men jag tycker du borde ha lite mer aktivitet för oss (dina läsare) i bloggen. Kanske frågor&svar så vi får ställa frågor :)



Eller kanske en omröstning så man får vara med och rösta, jag rekommenderar http://www.valresultatet.se för omröstningarr, det är den jag använder på min blogg



Puss

Malin

2011-01-18 @ 22:50:18
Postat av: Mian

SKIT bra blogg:)

2012-01-10 @ 17:51:40
URL: http://miimii.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0